Første gang..

…man tager til fest med kollegerne, er altid lidt spændende. For bliver det overhovedet sjovt, og der er godt nok også mange damer i det team. Og kan jeg overskue at se – og blive set, ikke mindst – i beruset tilstand.

Men fra det øjeblik jeg forlod det hostende morgentog, til det øjeblik vi spænede så kraftigt efter det sidste tog, at føreren sænkede farten og råbte; Bare rolig, jeg venter på jer!!! – var stemningen sådan cirka sådan her.

Og de der voksne Tøsedrengedamer, som jeg skamlyttede på kanten af min barndom, de sparkede i den grad røv. Hoppede rundt på scenen og fik alle til at synge og danse og, nå ja. Hoppe. Det var schjauw.

November 2012 066

Stemningsbillede fra koncerten

Iiiiindianer!

Iiiiindianer!

November 2012 067

Gode spurte-støvler

Gode spurte-støvler

November 2012 063

Godt naboerne var gået i seng…