Meget små børn – NU som gratis download!!!

Jeg er rigtig stolt af den.

Og glad for at den blev lige præcis som jeg forestillede mig at den skulle være, takket være en virkelig dygtig redaktør, og nogle røvseje medskribenter.

Der er nye bøger på vej. Og det er fint, fordi der stadig er masser af børn der bliver født ekstremt for tidligt, og udviklingen trods alt har ændret sig meget siden 1999.

Men følelserne er nok stadig de samme, så jeg tror stadig på, at bogen kan bidrage med noget.

Derfor er jeg  glad for at jeg – endelig!!! – kan fortælle, at bogen nu er tilgængelig som gratis download.

Den kommer til at bo her på bloggen, og så kommer den til at ligge på en mere seriøs blog, hvor der ikke bliver skrevet så meget om lort, gammelkonedruk og kager.

Tak til jer der har hjulpet onlineversionen på vej – og tak for det kickstartende motivationsindlæg fra Dines.

Hvis du vil dele linket er her to muligheder:

Her bor den på Fru Z

Her bor den på den seriøse blog

2 thoughts on “Meget små børn – NU som gratis download!!!

    • Ja ing? Den er jo nærmest kedelig. Men det går jo ikke at jeg flagrer rundt om sådan nogle alvorlige tekster og råwer uhuh! Se mig!
      Og tak. Det har faktisk været en ret stor dag..

Skriv et svar

