Platte jokes

Min yngste søn og jeg, vi kører sådan noget platsnak på allerlaveste plan.

Altså ikke hver dag, men dog tit nok til, at vi hopper med på den, lige så straks den anden begynder.

Som regel.

Eller det gjorde vi.

Oftere og oftere sker det, at min søn ikke rigtigt gider.

Mere.

Hvilket jeg lider meget under.

For det er så sjovt at være plat!!!

Jeg kan stadig fnise, når jeg skal fortælle om dengang en af mine klassekammerater og jeg, vi kørte sådan en megadårlig joke helt ud af skinnerne.

Som man siger.

På ægte gymnasieteenagefnisevis.

Ingen har indtil videre delt mit gode humør, når jeg har fortalt joken.

Om den der flok frøer som sidder på togskinnerne og tager en slapper. (nu begynder jeg allerede selv at fnise lidt..)  

Så siger den ene frø til den anden;

PAS PÅ! DER KOMMER TOG! splat.

HVOR? splat.

Den udvidede vi. Min kammerat og jeg.

I det uendelige..

HVAD? splat.

HVAD SAGDE HAN? splat.

DET VED JEG IKKE? splat.

HVOR ER ALLE DE ANDRE BLEVET AF? splat.

HOV! splat.

AD! splat.

KOM, vi SKRIDER! splat.

HVOR BLIVER DU AF? splat.

HVA? splat.

HVEM? splat.

Og så videre.

Aij.

Man skulle nok have været der.

Anyways.

Min søn og jeg er ikke meget dybere.

Når altså han gider.

Faktisk tværtimod.

Vi kører nogle jokes der er så dårlige, at de normalt kun funker, hvis man har fået alvorligt meget at drikke.

Eller bare er platte.

Og vi drikker ikke sammen.

Den yngste søn og jeg.

Men vi forpasser helst ikke en lejlighed til at sige “det sagde hun også i går”. Eller “Som man siger”.

Lige så straks muligheden sig byder.

Som regel er min søn sjovt nok sjovest.

Hvilket ikke holder mig tilbage.

Nåhm så i dag, så stod vi der og spillede smarte.

Mens vi skar jordbær og ananas, som vi skulle pensle med mørk chokolade.

Fordi så tror man på en måde at man er sådan lidt sund-agtig, mens man æder en masse chokolade.

Jeg var i det platte hjørne.

Masser af det der “som man siger” og “det sagde hun også igår”

Og min søn var ret overbærende.

Mm. Haha mor. Mja.

Ude foran huset dukkede en bil op.

En kollega til Hr. R.

Som kom med en brændeflækker han havde lånt.

Jeg gik derud, og fik en lille sludder med ham.

Og så spurgte han, hvor han skulle stille flækkeren.

Eller helt præcist, så sagde han følgende..

“Hvor tror du han vil have den? Eller..hvor vil du have den? Eller…”

Ja. Gæt selv hvad jeg svarede.

Og gæt selv, hvor sjov han syntes jeg var..

Nå.

Men Harry bliver ved med at være sådan lidt skæg.

Se selv her.

4 thoughts on “Platte jokes

  1. Pingback: Tid til cølibat | Fru Z

  2. Pingback: Breaking News; ekstra konkurrence! | Fru Z

  3. Hahahahhahaha :D
    hvis det er nogen som helst trøst, så er ‘det sagde hun også i går’ og ‘som man siger’ PRÆCIS mine yndlingsjokes. Som f.eks. idag, da jeg sagde: Av for satan mit håndled! Selvom det gør ondt insisterer jeg på at kravle derop alligevel!’ Og så bliver man så glad for den kollega, der fanger den lige på stedet og sørger for at en LANG og HÅRD (som man siger…) arbejdsdag slutter på toppen med platte jokes.

    KRAM
    Lis

Skriv et svar

