Klarsyn

Når jeg sidder i solskin og kigger på min lille computer, så kan jeg (desværre) ikke undgå at se mit eget spejlbillede. Og bortset fra, at det ikke er et ubetinget kønt syn, så kan jeg også se, hvorfor jeg har to dybe, lodrette folderynker i panden. Det handler slet ikke om bekymringer du. Det er modlys hele lortet.

En opdatering fra Fru Z´s helt egen Facebookgruppe. Vil du være med derovre, hvor der faktisk sker andre ting end her på bloggen? Så søg Fru Z på Facebook, eller find linket herude i højre side. :)

Og ehm…bare rolig. Jeg kan ikke spionere på dig.

Desværre.

En tanke om "Klarsyn"

  1. Jeg vidste det! Jeg vidste det! Det er modlyset der gør det – og det er modlyset der afslører det. Laver en hater på modlys nu. I mørket er alle katte, som bekendt bare grå. Damer derimod kan få lov til at tage sig bedre ud, når lyset er dæmpet og musikken spiller. Men det er egentlig en skam at man fra nu af bør undgå både de lyse timer og spotlightet. Øv …

Skriv et svar

